Pelanggan PERKESO diingatkan supaya tidak menggunakan mana-mana pihak ketiga atau perantaraan (orang tengah) dalam sebarang urusan dengan PERKESO termasuk dalam urusan permohonan faedah.
Pelanggan PERKESO boleh terus menghubungi dengan mana-mana Pejabat PERKESO tempatan bagi memperolehi sebarang perkhidmatan atau kemudahan di bawah Skim Insurans Bencana Pekerjaan dan Skim Pencen llat
Dalam menyediakan penyampaian perkhidmatan dan kemudahan, pelanggan PERKESO juga digalakkan menggunakan saluran-saluran yang disediakan untuk menyelesaikan sebarang masalah seperti berikut:
- HARI BERTEMU PELANGGAN pada setiap hari Khamis pertama setiap bulan di semua 47 pejabat PERKESO seluruh negara
- SMS Aduan dengan menaip PERKESO ADUAN (NO K/P) (aduan anda...) dan hantar ke 15888
- HOTLINE PERKESO : 03-4257 5755
- LAMAN WEB PERKESO: www.perkeso.gov.my
0 Responses to PERINGATAN KEPADA PELANGGAN PERKESO (SOCSO)